28 Nisan 2012 Cumartesi

Samsung Galaxy Note Mucizesi


Kendisini almadan önce onlarca yazı okudum; yorumlara göz attım. Almaya karar verdiğimde Vatan Computer'da indirim vardı. 2.300 TL'den 1950 TL gibi bir fiyata düşmüştü. Tabi
indirim olunca 2 gün 5 mağaza dolaşarak siyahını aramak zorunda kaldım. En sonunda ben muradıma erdim fakat hemen pişman oldum.
Çünkü elime çok büyük gelmişti.
Durun durun hala pişmanım demedim!
Elim, kolum, ayağım ve hayat damarım diyebileceğim bu telefona çok kısa sürede alıştım ve çok memnun kaldım. Üstelik neredeyse iphonela aynı fiyata ve de tabletle aynı kullanıma değer.

Evet görenler şaşkın şaşkın bakıyor !
Evet şarjı bana bir günden fazla gitmiyor !
Evet S Pen harika ve çok güzel kullanımları var.
Evet bizde de bedava bir sürü uygulama var ve çok memnunum!
Ha bir de aman gazete alamadım, kalkayım da bilgisayardan bakayım, eyvah PDF formatındaymış telefonum açmadı gibi cümleler hayatımdan çıktı.

Artık bloğumu bile telefondan güncelliyorum:)

Uzun lafın kısası bu mucize telefonu ben de şiddetle öneriyorum !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder