27 Nisan 2012 Cuma

Baştan anlaşalım; ben blogger değilim!

Dikkat dikkat bu sayfayı okuma zorunluluğunuz bulunmamakla birlikte paylaştıklarım tamamen hayal ürünüdür bilesiniz!

Blog sosu hikayesi;

Sosyal medyanın, etkinlikleri ve düşünceleri sosladığı 
Kurum ve kuruluşların sosyal sorumlu olmakla kendilerini sosladıkları dünyaya ben de düştüm.
İçimden ah çekip yazamadıklarımı, dalga geçip eleştiremediklerimi, görüp paylaşamadıklarımı ve anlatmak isteyip üşendiklerimi kısa kısa yazarak resimlerle anlatmaya karar verdim.
Yani " Olay Fotoğrafı " , " Bilgi Fotoğrafı ", "Karikatür " hatta bazen " Minyatür " bile paylaşacağım.

Evet, ben de bireysel olarak bu iki sosu kullanıyorum. Ama artık bu sayfada uzun yazılardan çok resimler konuşacak. Neden mi? Ne benim uzun uzun yazmaya ne de sizin okumaya vaktiniz yok.

Hiç içimizden gelmez okumak; hem bilginin doğruluğundan emin olmadığın ve hatta okuduğunda midenin bulanmıycağının garantisini alamadığın
Bilmiş tarzda yazılan ;
Üstüne reklam kokan yazıları neden okuyasınız ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder