29 Nisan 2012 Pazar

Palladium'da şenlik var; Adriana Lima bile gelmiş!

Değerli Moda Severler,

Aslında ben modadan pek anlamam. Üzerime yakışıyorsa rahatsam benim için tamamdır.
Ancak bugün sınırları zorlamaya Palladium'a gittim.
İyiki de gitmişim...
Adriana Lima Mavi Jeans vitrininde kırmızı pantalonuyla ortalığı yıkıyordu !!!
Zara ve Mango'nun yaza merhaba diyen ürünlerine de bayıldım!
Ancak fiyatları biraz abartmışlar;  aynı pantalonun 39 TL'den 239 TL'ye yükselmesi mümkün.

Şunu anladım; sade bir pantalon üzerine rahat bir badi/tshirt/tunik her neyse; altına da sıradan olmayan bir ayakkabı!
İşte en şık sizsiniz...
Hem de çok ucuza!

Ayakkabı; 70 TL ( Ole )
Turuncu gibi gözüken ama turuncu olmayan üst; 40 TL ( Koton )
Pembe üst; 30 TL ( Stradivarious)
Kırmızı pantalon; 40 TL      ( Stradivarious)


Neden Zara ve Mango'dan almadım? Çünkü mağaza dizaynı o kadar kötü ki herşey karman çorman; eee bir de az harcamaya gittiysem tercihim bu mağazalar oluyor:)

İyi haftalar=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder