28 Nisan 2012 Cumartesi

Çocuktan Gelin Olmaz! Cahilliği kim satıyor?


Ben gelin oluyorum; annem ağlıyor.
Sen gelin oluyorsun; ben ağlıyorum.

Merhaba ben 14 yaşındayım.
Eğer istersem ailemin izni olmadan evlenebiliyorum ama kefil olamıyorum.
Üstelik bu soru açıköğretim sınavında bile soruldu; ben de oradan öğrendim.


Evlenmek elbette güzel, ben de sıcak evim, aşkla dolu bir yuvam olsun istemez miyim?
İstemedim mi sanıyorsun?
Ama şimdi değil, henüz değil. . .

#çocuktangelinolmaz
Tebrikler...

İşte böyle güzel bir eylem sosyal medyanın da gücüyle milyonlara ulaşıyor.
Evet yasada değişiklikler olabilir.
                                            Ya uygulama?
                                                                   İnsanların beynini nasıl değiştireceğiz?

Kızının yıpranmasına göz yuman, üç kuruş para için onu satan adamı nasıl değiştireceğiz? Hoş 5 kuruş hatta 5 milyon kuruş için bu ülkede neleri satanlar var kızını satana da pek şaşırmamalı.

Yoo tamam elbette parasız verenler de var biliyorum. O zaman çok masum zaten.

Peki neden?

Cahilliği kim satıyor bize en çok ben bunu merak ediyorum !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder