8 Haziran 2012 Cuma

Sihrin Fikrin Olsun- Hürriyet

                                            Ayşegül Hanım'a En İçten Teşekkürlerimle,

                                                           

Fikirlerin gücü engelleri sihirleyecek inanıyoruz!
Biz inandıkça bize inananlar da artıyor... 2 gün önce Yeditepe Üniversitesi Öğrenci Etkinlikleri Koordinatörlüğü'nden bir telefon aldım. Hürriyet Gazetesi'nden Ayşegül Hanım seninle projenizi görüşmek istiyor dediler ! İşte birileri birşeylerin farkında! Ve bu farkındalık bizi daha büyük projelere götürecek dedim  ...


Sonra ne mi oldu, kulübümüzün projesi haber oldu! Hem de çok değerli yazar Ayşegül Domaniç Yelçe'nin kaleminden çok güzel sözler çıktı.


Ayşegül Hanım'a ulaşıp projemizden bahseden Ersin Koyunoğlu'nu da es geçemem. Yarışmanın juri üyesi Engellerin Ötesinde Derneği'nin Yönetim Kurulu'ndan olan Ersin Bey bizi hiç yalnız bırakmadı. Kendisine çok teşekkür ediyorum.


Ve Ayşegül Hanım'ın da paylaştığı sözümü yeniliyorum.

" Bu projeden çok umutluyuz. Farkındalık yaratmakla kalmayıp farklı bir
kampüs yaratmayı hedefliyoruz. "



Siz de Ekim ayına kadar fikirlerinizi proje haline getirip bize gönderebilirsiniz. Tek şart üniversitede lisans öğrencisi olmanız!
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/20717688.asp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder