19 Mayıs 2012 Cumartesi

Sen Olsan Ne Yapardın? Sosyal Medya Konulu Ulusal Proje Yarışması

Sosyal Medya Projesi

Yukarıda resmini gördüğünüz proje yarışması aslında çok değerli; çünkü çok serbest bir şekilde hayal kuruyorsunuz. Ben çok mu hayal kurdum; "Hayır"!
İşte tecrübem de bu!

Pazarlamaya olan ilgim sayesinde satış odaklı kurguladığım farklı fikirleri biraraya getirebildim. Uçmadım ama tekrar da yapmadım.
Sonuç; proje yarışmasında birinci oldum.

Siz değerli arkadaşlarıma kendilerine güvenip bu tarz yarışmaları takip etmelerini öneriyorum. Çünkü küçümsediğiniz fikirleriniz; aa bunu zaten başkası düşünmüştür dedikleriniz bazen büyük bir girişimcilik örneği olabiliyor.

Sosyal medya üzerine söylenecek çok şey var fakat ben üstadı değilim... Artık susuyorum:)

Teşekkürler Takiplen.com Ailesi !





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder